TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2007. gada novembrī

11.12.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada novembra (01/11/2007 – 30/11/2007) TV kanālu auditorijas.

Šī gada novembrī pirmajā vietā ierindojies kanāls LNT , kuru TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, skatījušies 18.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai nedaudz atpaliekot no pirmās vietas, kā otrais pēc skatīšanās laika ierindojies kanāls TV3 ar 18.2 %. Trešajā vietā ierindojies kanāls PB K ar 12.0 %, bet ceturtajā vietā - kanāls LTV1 ar 11.0 %. Kanālam 3+ tika veltīti 4.5 %, savukārt kanālam LTV7 – 3.9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Kanālam RenTV Baltija veltīti 2.0 %, kanālam TV5 Rīga – 1.7 %, savukārt kanālam TV6 0.8 % no kopējā TV skatīšanās laika. PBMK skatīts 0.4 %, bet kanāls MTV Latvija – 0.3 % no kopējā TV skatīšanās laika. Video un DVD skatīšanai, TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 3.0 %, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai – 24.0 %.

TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs komentē, ka, salīdzinot ar oktobri, kad vidēji viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna 4 stundas un 40 minūtes, novembrī TV vērošanai patērētais laiks ir pieaudzis un sasniedz 5 stundas un 6 minūtes.

Novembrī par skatītāko pārraidi kļuvusi kanāla TV3 šova Dziedi ar zvaigzni noslēguma tiešraide, kuru skatījušies vidēji 22.5 %, jeb 497.3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 46.8 % no visiem tā brīža TV skatītājiem. Otrajā un trešajā vietā ir ierindojušies kanāla LNT raidījumi, attiecīgi LNT ziņas (Sestdienā) , kuras ik sestdienu skatījušies vidēji 13.8 %, jeb 305.2 tūkstoši un Valsts svētku salūts , kuru tiešraidē kanālā LNT skatījušies vidēji 12.1 %, jeb 266.7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Latvijas valsts prezidenta V. Zatlera svētku uzrunu kanālā LNT noskatījušies vidēji 10.5 %, jeb 232.4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. No visiem tā brīža TV skatītājiem tie ir bijuši 24.7 %. Savukārt Latvijas Republikas proklamēšanas gadadienai veltīto Latvijas Nacionālo bruņoto spēku vienību militāro parādi kanālā LTV1 skatījušies vidēji 10.2 %, jeb 224.8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie bijuši 41.2 % no visiem tā brīža TV skatītājiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības