TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada jūnijā

30.07.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi jūnija televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Jūnija mēnesī, sākoties tradicionālajam vasaras kritumam, TV, presē un radio reklāmas apjoms samazinājās.

Prese

Reklāmas apjoms šī gada jūnijā presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar maiju, ir krities par 19 %. Attiecīgi jūnijā tika reģistrēti 2,37 miljoni cm², bet maijā - 2,93 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada jūnijā presē reģistrēti 15 582 reklāmas gadījumi, kas ir par 2 % mazāk nekā 2006.gada jūnijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 15 947 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) jūnijā bijuši: Parex, Elkor, Maxima, L’Oreal, Procter & Gamble, LMT, Bite, Lattelecom, Izklaides producentu apvienība 7, Aldaris. Reklamētākās markas presē – Parex, „Jāņi dzied”, L’Oreal.

Televīzija

Televīzijā jūnijā, salīdzinot arī maiju, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 2 %. Jūnijā televīzijā noraidītas 48,7 tūkstoši minūtes, bet maijā – 49,6 tūkstoši reklāmas minūtes.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits jūnijā sasniedza 125 002 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2006. gada jūniju, ir par 25 % vairāk (2006. gadā reģistrēti 99 720 reklāmas gadījumi).

Jūnijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Coca-Cola HBC, Henkel, Unilever, Masterfoods, Tim.we, Aldaris, Colgate- Palmolive, Novartis. Reklamētākās markas televīzijā – Snickers, Gillette, Coca-Cola.

Radio

Radio reklāmas apjomi 2007. gada jūnijā, salīdzinot ar maiju, ir samazinājušies par 7 %, attiecīgi jūnijā izskanējušas 20,5 tūkstoši reklāmas minūtes, bet maijā – 22,0 tūkstoši minūtes.

Jūnijā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Bite, AZSK, LMT, Nordea, Alexander Studio group, Skandi motors, Veho, Depo DIY, Maxima, Siltuma eksperts. Reklamētākās markas – Nordea, Hyundai, Citroen.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares jūnijā:
* Kosmētika, higiēna
* Pārtikas produkti
* Sakari, biroja aprīkojums
* Bezalkoholiskie dzērieni
* Izklaide, kultūra, atpūta

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija , Čas, DB Karjera un vadība, DB Lietišķais stils, Diena, Diena Tūrisms, Dienas Bizness, Dienas Ceļvedis, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli:

36,6°C, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, A-Zet, B&B Ņedvižimostj & Dom, Biznes .lv, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, Kapitāls, Kas jauns, Kas Jauns speciālizlaidums, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Sestdiena, Shape, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, ŽZL

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas:

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības