TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijā strādājošie priekšroku dod finanšu, transporta un telekomunikāciju nozaru darba devējiem

16.07.2007. Latvijā strādājošie un studējošie, galvenokārt, vēlas strādāt finanšu starpniecības, transporta un glabāšanas, kā arī telekomunikāciju jomā, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia veiktais Latvijas darba devēju tēla pētījums.

Darba ņēmēji augstu novērtē tos uzņēmumus, kas viņuprāt darbojas veiksmīgi un strādā nozarēs, kas attīstās, tādējādi piedāvājot saviem darbiniekiem stabilu darbu. Studentiem būtiskas ir arī attīstības un karjeras iespējas.

Vispievilcīgākie darba devēji, kas savus darbiniekus var izvēlēties no visplašākā pretendentu loka ir – Latvijas Mobilais Telefons un Hansabanka. Strādājošo vidū starp trīs populārākajiem darba devējiem atrodas arī Latvenergo, bet studentu vidū – SEB Unibanka.

Starp strādājošajiem vairāk ir to, kas vēlētos strādāt valsts uzņēmumos un iestādēs, bet studenti priekšroku dod darbam privātajā sektorā. Svarīgākais kritērijs strādājošo vidū, izvēloties darba devēju, ir stabils darbs, kamēr studentiem – konkurētspējīgs atalgojums.

Par pētījumu

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia darba devēju tēla pētījumu veica 2007. gada maijā – jūnijā, aptaujājot 600 darba ņēmējus un 500 lielāko Latvijas augstskolu bakalaura programmu pēdējo kursu studentus. Pētījums atklāj, kuri Latvijas uzņēmumi ir vislabāk novērtēti kā darba devēji, un kādi faktori ietekmē darba ņēmējus izvēlēties vienu vai otru uzņēmumu.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra, un klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs.

Konatkti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 6 7096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības