TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2007. gada maijā

13.06.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada maija (01/05/2007 – 31/05/2007) TV kanālu auditorijas.

Maijā skatītākais kanāls mājas TV ekrānos ir bijis LNT, kura vērošanai patstāvīgie Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18,5 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrajā vietā ierindojies kanāls TV3 ar 16,8 %, bet trešajā vietā kanāls LTV1 ar 13,5 %. Kanāla PBK vērošanai maijā veltīti 11,1 %, kanāla 3+ 5,2 %, bet kanāla LTV7 3,3 %. Kanāliem TV5 Rīga un RenTV Baltija veltīti attiecīgi 2,1 % un 2,0 %. Mūzikas kanāla PBMK vērošanai maijā veltīti 0,5 %, bet MTV Latvija 0,1 % no kopējā skatīšanās laika. Aprīļa beigās TV kanālu izvēli Latvijā papildināja jauns kanāls TV6, un maijā TV skatītāji tam veltīja 0,3 % no kopējā laika, ko pavadījuši pie TV ekrāniem. Visu pārējo kanālu vērošanai skatītāji veltījuši 25,1 %, bet video ierīcēm 1,6 %.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka, iestājoties vasarai, samazinās laiks, ko vidēji dienā viens Latvijas iedzīvotājs pavada pie TV ekrāna. Maijā, salīdzinot ar aprīli, tas ir samazinājies par 21 minūti un bija 3 stundas un 8 minūtes.

Populārākā pārraide maijā neapstrīdami ir bijusi LTV1 translētais 52. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls, kuru tiešraidē vērojuši vidēji 24,9 %, jeb 549,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 68,3 % no visiem tā brīža TV skatītājiem. Otra populārākā TV pārraide ir bijusi Eirovīzijas dziesmu konkursa pusfināls, kuru vērojuši vidēji 14,7 %, jeb 325,3 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa trešo un ceturto vietu ieņem Pasaules hokeja čempionāta spēles, savukārt piektajā vietā ir ierindojies TV3 šova „Dejo ar zvaigzni” koncerts, kuru vērojuši vidēji 11,2 %, jeb 247,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības