TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada aprīlī

29.05.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi aprīļa televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Aprīļa mēnesī TV un presē reklāmas apjomu pieaugums turpinājās, savukārt radio nedaudz samazinājās.

Prese

Reklāmas apjoms šī gada aprīlī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar martu, ir pieaudzis pavisam nedaudz – par 0,3 %. Attiecīgi aprīlī tika reģistrēti 2,59 miljoni cm², bet martā - 2,58 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada aprīlī presē reģistrēti 15 832 reklāmas gadījumi, kas ir par 1 % vairāk nekā 2006.gada aprīlī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 15 679 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) aprīlī bijuši: LMT, Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejs, L’Oreal, DNB Nord, Stockmann, Parex, Tele2, Maxima, Lattelecom, Berren. Reklamētākās markas presē – Viens ceļš, 11 skatieni...; DNB Nord, Stockmann.

Televīzija

Televīzijā aprīlī, salīdzinot arī martu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 8 %.Aprīlī televīzijā noraidītas 38,6 tūkstoši minūtes, bet martā – 35,8 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits aprīlī sasniedza 104 498 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2006. gada aprīli, ir par 8 % vairāk (2006. gadā reģistrēti 96 973 reklāmas gadījumi).

Aprīlī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Reckitt Benckisser, Unilever, Coca-Cola HBC, Henkel, Tele2, Tim.we, LMT, Masterfoods, L’Oreal. Reklamētākās markas televīzijā – Zelta Zivtiņa, Coca-Cola, „Hansabanka, Rexona, Aldaris, LMT”.

Radio

Radio reklāmas apjomi 2007. gada aprīlī, salīdzinot ar martu, ir samazinājušies par 7 %, attiecīgi aprīlī izskanējušas 18,8 tūkstoši reklāmas minūtes, bet martā – 20,1 tūkstotis minūtes.

Aprīlī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT; Nordea; Veho; Skandi Auto, Aura Auto; Maxima; Tele2; Dailes teātris; Dino Zoo centrs; Parex; BT1. Reklamētākās markas – Nordea, Citroen, Mitsubishi.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares aprīlī:
Kosmētika, higiēna
Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
Sakari, biroja aprīkojums
Izklaide, kultūra, atpūta
Pārtikas produkti

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, B&B Ņedvižimostj & Dom, B&B Vistavka, Bizness & Baltija, Čas, DB Tavs nams, Diena, Dienas Bizness, DB Eksperti, DB Veiksmīgs un vesels, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi, Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli:

36,6°C, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, A-Zet, Biznes .lv, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Sestdiena Shape, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Šupulītis, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, ŽZL

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija, PBMK, TV6

Radio stacijas:

Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības