TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada martā

10.05.2007. Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi marta televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Marta mēnesī visos medijos (TV, radio un presē) bija vērojams reklāmas apjomu pieaugums.

Prese

Reklāmas apjoms šī gada marta presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar februāri, ir pieaudzis par 43 %. Attiecīgi martā tika reģistrēti 2,58 miljoni cm², bet februārī - 1,81 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada martā presē reģistrēti 16 486 reklāmas gadījumi, kas ir par 2 % mazāk nekā 2006.gada martā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 16 876 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē pēc reklāmas laukuma cm² martā bijuši: Maxima, LMT, Baltic Motors, L’Oreal, Baltkom, Hansabanka, Bite, Reaton, DNB Nord, Parex. Reklamētākās markas presē – Maxima, Ford, Baltkom.

Televīzija

Televīzijā martā, salīdzinot arī februāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 16 %. Martā televīzijā noraidītas 35,8 tūkstoši minūtes, bet februārī – 30,9 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits martā sasniedza 89 002 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2006. gada martu, ir par 0,4 % vairāk (2006. gadā reģistrēti 88 640 reklāmas gadījumi).

Martā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Reckitt Benckisser, Henkel, Tele2, Tim.we, Unilever, Coca-Cola HBC, Colgate – Palmolive, L’Oreal, Bite. Reklamētākās markas televīzijā – Zelta Zivtiņa, Vanish, Blend-a-med.

Radio

Radio reklāmas apjomi 2007. gada martā, salīdzinot ar februāri, ir pieauguši par 28 %, attiecīgi martā izskanējušas 20,1 tūkstotis reklāmas minūtes, bet februārī – 15,7 tūkstoši minūtes.

Martā radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT; Nordea; Propeller; Veho; Baltic Motors; Rimi; Skandi Motors; Parex; Gedeon Richter; Skandi Auto, Aura Auto. Reklamētākās markas – Nordea, Citroen, Ford.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares martā:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, biroja aprīkojums
* Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
* Izklaide, kultūra, atpūta
* Pārtikas produkti

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, B&B Ņedvižimostj & Dom, B&B Vistavka, Bizness & Baltija, Čas, DB Tavs nams, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi, Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli

36,6°C, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, A-Zet, Biznes .lv, Būvēt, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Latvijas Būvniecība, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Sestdiena Shape, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Šupulītis, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, ŽZL.

TV kanāli

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija

Radio stacijas

Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības