TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 2. – 8.aprīlī

12.04.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 2. – 8. aprīļa TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu ir pieauguši un sasniedza 21 464 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 878 gadījumi), bet reklāmas ilgums samazinājās par 3 % līdz 495 692 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 509 975 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu kritums, jo Lieldienu brīvdienu laikā lielākie laikraksti netika izdoti. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms krities par 24 %, sasniedzot 269 993 cm² (iepriekšējā nedēļā – 354 603 cm²), bet reklāmu skaits saruka līdz 2672 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3220 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 2. - 8.aprīlī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 2. – 8. aprīlī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 2. – 8. aprīlī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 2. – 8. aprīlī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības