TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Populārākais dienas preses izdevums Lietuvā – “Vakaro žinios”

10.04.2007. Kā liecina jaunākais Lietuvas mediju un tirgus pētījumu aģentūras TNS Gallup veiktais preses auditorijas pētījums Nacionālais Mediju Pētījums: Prese, Ziema 2007 , tad 2007. gada ziemā TOP3 lasītākie dienas preses izdevumi Lietuvā vēl arvien ir “Vakaro žinios” - 22 % (vai 578 tūkstoši), “Lietuvos rytas”  - 18,6 % (vai 488 tūkstoši), kā arī bezmaksas izdevums “15 minučių” (16,4 % vai 430 tūkstoši).

Ceturtajā vietā ziemas periodā ierindojas “Respublika” – 8,2 % vai 214 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji vienu šī laikraksta izdevumu. Savukārt 5.vietā lasītāko dienas preses izdevumu topā ir “Kauno diena” (6,1 % vai 162 tūkstoši).

Līdzīgi kā tas bija 2006.gada rudens periodā, arī ziemā TV programmas ir populārākie nedēļas preses izdevumi Lietuvā (izdevumi, kas tiek izdoti 1 līdz 3 reizes nedēļā). Pirmajā vietā ierindojās “TV Antena”  (19,1  % vai 502 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju lasījuši vai caurskatījuši vidēji vienu izdevumu), otrajā - –  “TV Publika” (17  % vai 445 tūkstoši). 3.vietu nedēļas izdevumu topā saglabā nedēļas žurnāls “Žmonės”. 14,3  % vai 376 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem apstiprina, ka 2007.gada ziemas periodā lasījuši vai caurskatījuši vidēji vienu žurnāla izdevumu. 4.pozīciju nedēļas izdevumu topā ieņem “Stilius” (9  % vai 235 tūkstoši), piekto - “Laisvalaikis” (7,8  % vai 205 tūkstoši).

2007.gada ziemā vēl arvien lasītākie mēneša preses izdevumi Lietuvā ir sieviešu žurnāli. Vislasītākais mēneša izdevums ir ikmēneša žurnāls “Panelė”. 8,1  % vai 211 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem atbildējuši, ka ir lasījuši vai caurskatījuši vidēji vienu žurnāla izdevumu. Otro vietu ieņem “Laima” (6,2  % vai 163 tūkstoši), trešo  – “Ekstra panelė” (4,6  % vai 121 tūkstoši), ceturto – “Cosmopolitan” (4,3  % vai 113 tūkstoši), savukārt piekto vietu - “Moteris” (4,3  % vai 112 tūkstoši).

Termini

Cover (  % vai ‘000) - vidējā auditorija - vidējais lasītāju skaits mērķa grupā vienam preses izdevuma numuram – cik cilvēku vidēji izlasa vai caurskata vienu avīzes / žurnāla numuru.
Cover max (  % vai ‘000) - kopējā auditorija - kopējais lasītāju skaits mērķa grupā, kas lasījuši kaut vienu no pēdējiem sešiem preses izdevuma numuriem – cik cilvēku kopā ir lasījuši vai caurskatījuši kaut vienu no avīzes / žurnāla pēdējiem 6 numuriem.

Par pētījumu

Lietuvā TNS Gallup preses auditorijas pētījumu Nacionālais Mediju Pētījums: Prese, Ziema 2007 veica laika posmā no 2006. gada 4.decembra līdz 2007. gada 25.februārim. Šajā periodā ar datorizētās intervijas (CAPI) palīdzību visā Lietuvā tika aptaujāti 1479 pastāvīgie Lietuvas iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Statistiskā mērījuma kļūda dotajai izlasei ietilpst 2 % robežās.

Kontakti

TNS Gallup
www.tns-gallup.lt
info@tns-gallup.lt


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības