TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada februārī

23.03.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi februāra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Februāra mēnesī visos medijos (TV, radio un presē) bija vērojams reklāmas apjomu pieaugums.

Prese

Reklāmas apjoms šī gada februārī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar janvāri, ir pieaudzis par 26 %. Attiecīgi februārī tika reģistrēti 1,81 miljoni cm², bet janvārī - 1,44 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada februārī presē reģistrēti 13 791 reklāmas gadījums, kas ir par 0,3 % mazāk nekā 2006.gada februārī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 13 835 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) februārī bijuši: Tele2, L’Oreal, Baltkom, Baltic Motors, Maxima, DNB Nord, Direct Office, Bite, Procter & Gamble, Rebus. Reklamētākās markas presē – Baltkom, Tele2, Ford.

Televīzija

Televīzijā februārī, salīdzinot arī janvāri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 7 %. Februārī televīzijā noraidītas 30,9 tūkstoši minūtes, bet janvārī – 28,9 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits februārī sasniedza 75 927 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2006. gada februāri, ir par 2 % vairāk (2006. gadā reģistrēti 74 446 reklāmas gadījumi).

Februārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Henkel, Tele2, Colgate – Palmolive, Reckitt Benckisser, Tim.we, Coca-Cola HBC, L’Oreal, Unilever, Mepha. Reklamētākās markas televīzijā – Colgate, Zelta Zivtiņa, Schwarzkopf.

Radio

Radio reklāmas apjomi 2007. gada februārī, salīdzinot ar janvāri, ir pieauguši par 13 %, attiecīgi februārī izskanējušas 15,7 tūkstoši reklāmas minūtes, bet janvārī – 13,8 tūkstoši minūtes.

Februārī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija Elkor; Nordea; Veho; Skandi Auto, Aura Auto; Skandi Motors; Baltic Motors; Gerons; Essential Club; Novatours; Latvijas mūzikas producentu apvienība. Reklamētākās markas – Nordea, Citroen, Mitsubishi.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares februārī:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, biroja aprīkojums
* Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
* Izklaide, kultūra, atpūta
* Mājsaimniecības preces

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, B&B Biznes & Stiļ, Bizness & Baltija, Čas, DB Sievietes faktors, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli:

36,6°C, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto Bild Latvija, A-Zet, Biznes .lv, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, Kapitāls, Kas jauns, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Architektūra, Latvijas Ārsts, Lietišķā Diena, Lilit, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Sestdiena Shape, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Šupulītis, TV Izklaide, Una, Veselība, Vip Lounge, ŽZL

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija

Radio stacijas:

Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības