TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2007. gada februārī

08.03.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2007. gada februāra (01/02/2007 – 28/02/2007) TV kanālu auditorijas.

Februārī lielāko skatītāju uzmanību ir izpelnījies kanāls LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 18,9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tikai pavisam nedaudz atpaliek kanāls TV3 ar 18,7 %. Trešajā vietā ir ierindojies kanāls LTV1 ar 10,6 %, kuram „uz papēžiem min” kanāls PBK ar 10,1 %. Februārī kanālu LTV7, kuram bija 4,2 % no kopējā skatīšanās laika, ir apsteidzis kanāls 3+ ar 5,5 %, savukārt kanāls TV5 Rīga savas pozīcijas saglabā ar 2,3 %. Tālāk seko kanāli RenTV Baltija un MTV Latvija ar attiecīgi 1,9 % un 0,2 %. TV ekrānu dažādu video ierīču izmantošanai TV skatītāji ir lietojuši 1,7 % no kopējā TV skatīšanās laika, un visu pārējo kanālu vērošanai skatītāji veltījuši 25,8 % no kopējā TV skatīšanās laika.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka februārī laiks, ko vidēji viens Latvijas iedzīvotājs pavadījis skatoties TV, bija 239 minūtes dienā. Savukārt laiks, ko vidēji viens TV skatītājs pavadījis skatoties TV, bija 316 minūtes dienā.

Arī februārī, tāpat kā janvārī, programmu top augšgalā ir ierindojušās LNT ziņu pārraides svētdienā, kuras katru februāra svētdienu vērojuši vidēji 17,2 %, jeb 380,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Otrajā vietā ir ierindojies jaunais TV3 šovs Dejo ar zvaigzni, kuru vērojuši vidēji 15,4 %, jeb 340,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, savukārt trešajā vietā ir ierindojies LNT Ziņu „Top 10”. Eirovīzijas dziesmu konkursa nacionālās atlases finālu kanālā LTV1 ir vērojuši 13,7 %, jeb 304,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un šis raidījums ierindojies februāra programmu TOP piektajā vietā.

Reitings   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share   % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības