TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2007. gada janvārī

26.02.2007. Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi janvāra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Janvāra mēnesī visos medijos (TV, radio un presē) bija vērojams tradicionālais reklāmas apjomu kritums, kāds parasti ir katra gada sākumā.

Prese

Reklāmas apjoms šī gada janvārī presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2006. gada decembri, ir samazinājies par 46 %. Attiecīgi janvārī tika reģistrēti 1,44 miljoni cm², bet decembrī - 2,67 miljoni cm² reklāmas.

2007. gada janvārī presē reģistrēti 12 102 reklāmas gadījumi, kas ir par 0,2 % vairāk nekā 2006.gada janvārī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 12 082 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) janvārī bijuši: LMT, Bite, Tele2, Parex, L’Oreal, Rebus, Ream Latvija, Varner Baltija, Direct Office, Latvijas Loto. Reklamētākās markas presē – Parex; Bite, Nokia, Sony Ericsson; LMT, Nokia.

Televīzija

Televīzijā janvārī, salīdzinot arī 2006. gada decembri, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs samazinājies par 25 %. Janvārī televīzijā noraidītas 28,9 tūkstoši minūtes, bet decembrī – 38,6 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2007. gada janvārī sasniedza 66 114 reklāmas, kas, salīdzinot ar 2006. gada janvāri, ir par 12 % vairāk (2006. gadā reģistrēti 58 926 reklāmas gadījumi).

Janvārī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Henkel, Reckitt Benckisser, Tele2, LMT, Colgate Palmolive, Tim.we, Coca-Cola HBC, Latfood, Rimi. Reklamētākās markas televīzijā – Colgate, Zelta Zivtiņa, Pantene Pro-V.

Radio

Radio reklāmas apjomi 2007. gada janvārī, salīdzinot ar 2006.g. decembri, ir samazinājušies par 37 %, attiecīgi janvārī izskanējušas 13,8 tūkstoši reklāmas minūtes, bet decembrī – 22,1 tūkstotis minūtes.

TNS Latvia Adex projekta vadītāja Inese Vēvere norāda, ka janvārī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT; Linstow; Nordea; Elkor; Skandi Auto, Aura Auto; Latvijas Krājbanka; Veho, Stockmann; Sportland, Essential Club. Reklamētākās markas – Nordea, Mitsubishi, Latvijas Krājbanka.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares janvārī:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, elektronika, datortehnika
* Mājsaimniecības preces
* Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
* Izklaide, kultūra, atpūta

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, Čas, Diena, Dienas Bizness, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama.lv, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa.

Žurnāli:

36,6°C, Arhitektura i Dizain,Auto Bild Latvija,A-Zet, Biznes.lv BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, FHM, Ieva,Impulss, Kapitāls, Kas Jauns,Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lietišķā Diena, Lilit,Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Sestdiena, Shape, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, TV Izklaide, Una, Veselība, ŽZL.

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija.

Radio stacijas:

Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 67 096 300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības