TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 5. – 11. februārī

15.02.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 5.- 11. februāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu atkal pieauga un sasniedza 18 441 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 15 317 gadījumi), bet reklāmas ilgums palielinājās par 13 % līdz 454 903 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 403 598 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams neliels reklāmas apjomu pieaugums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms pieaudzis par 2 %, sasniedzot 242 330 cm² (iepriekšējā nedēļā – 238 482 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2813 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2742 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 5. – 11.februārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 5. – 11. februārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 5. – 11. februārī, LAIKRAKSTOS:

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 5.-11. februārī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 67 096 300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības