TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 2. – 8. oktobrī

12.10.2006. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 2. – 8. oktobra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja samazināties un sasniedza 21 026 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 110 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka (par 6 %) līdz 523 958 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 554 720 sekundes).

Savukārt laikrakstos novērojams reklāmas apjoma kāpums – šajā nedēļā tas pieauga par 9 %, sasniedzot 374 939 cm² (iepriekšējā nedēļā – 343 064 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3232 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3228 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 2. – 8. oktobrī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 2.- 8. oktobrī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 2. – 8. oktobrī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 2.- 8. oktobrī, LAIKRAKSTOS:

Informāciju sagatavoja:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības