TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 22. – 28.janvārī

01.02.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 22.- 28. janvāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu turpināja palielināties un sasniedza 18 201 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 17 215 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 7 % līdz 464 275 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 435 535 sekundes).

Savukārt laikrakstos novērojams pavisam neliels reklāmas apjomu kritums. Salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, reklāmas apjoms samazinājās par 1 %, sasniedzot 237 737 cm² (iepriekšējā nedēļā – 241 066 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2776 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2637 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 22. – 28. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 22. – 28. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 22. – 28. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 22. – 28. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības