TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2007. gada 8. - 14.janvārī

18.01.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētīju aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2007. gada 8.- 14. janvāra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu ir palielinājušies un sasniedza 13 702 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 10 236 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 30 % līdz 367 521 sekundei (iepriekšējā nedēļā – 282 844 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams diezgan liels reklāmas apjomu kāpums. Šajā nedēļā reklāmas apjoms palielinājās dubultīgi - par 104 %, sasniedzot 209 020 cm² (iepriekšējā nedēļā – 102643 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2427 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 1055 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 8. – 14. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2007. gada 8.- 14. janvārī, TELEVĪZIJĀ:

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 8.- 14. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2007. gada 8.- 14. janvārī, LAIKRAKSTOS:

Kontakti

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības