TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 25. – 31. decembrī

05.01.2007. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 25. – 31. decembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir samazinājušies un sasniedza 12 448 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 832 gadījumi), bet reklāmas ilgums saruka par 43 % līdz 306 537 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 536 431 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjomu kritums, jo laikraksti Ziemassvētku dienās neiznāca un atlikušajās gada nogales dienās reklāmu apjoms bija ļoti minimāls. Šajā nedēļā reklāmas apjoms kritās par 66 %, sasniedzot 128 763 cm² (iepriekšējā nedēļā – 377 489 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 1210 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2826 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 25. – 31. decembrī, TELEVĪZIJĀ :

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 25.- 31. decembrī, TELEVĪZIJĀ :

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 25.- 31. decembrī, LAIKRAKSTOS :

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 25.- 31. decembrī, LAIKRAKSTOS :

Informāciju sagatavoja:

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības