TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorijas 2006. gada novembrī

13.12.2006. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada novembra (01/11/2006 – 30/11/2006) TV kanālu auditorijas.

Visvairāk savas uzmanības TV skatītāji novembrī ir veltījuši kanālam LNT – 19,3 % no kopējā TV skatīšanās laika, savukārt kanālam TV3 - 17,3 %. Trešajā vietā, kā jau ierasts, ir ierindojies kanāls LTV1 ar 12,6 % no kopējā TV skatīšanās laika. Tālāk sarindojumā seko kanāls PBK ar 10,8 %, kanāls LTV7 ar 4,2 %, kanāls 3+ ar 3,9 % un kanāls TV5 Rīga ar 2,6 %. Latvijas TV kanālu sarindojumu pēc skatīšanās laika daļas noslēdz kanāli RenTV Baltija ar 1,7 % un MTV Latvija ar 0,2 %.

Nedaudz savādāka situācija vietu sarindojumā ir bijusi NATO Samita sagādāto brīvdienu laikā 28.-29. novembrī. Līderpozīciju ir saglabājis kanāls LNT ar 19,8 %, taču otro vietu ir ieņēmis kanāls LTV1 ar 16,9 %, uz trešo vietu atstumjot kanālu TV3 ar 16,6 %. Izmaiņas pret mēneša sarindojumu ir notikušas arī starp piekto un sesto vietu: piektajā vietā ir ierindojies kanāls 3+ ar 3 %, uz sesto vietu atstumjot kanālu LTV7 ar 2,6 % no kopējās TV skatīšanās laika daļas NATO Samita brīvdienu laikā.

TNS Latvia TV Metru vecākais projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs komentē, ka NATO Samita brīvdienu laikā TV skatīšanās vidēji uz vienu Latvijas iedzīvotāju, kas vecāks par 4 gadiem, ir bijusi lielāka par 7 minūtēm salīdzinājumā pret parastām novembra brīvdienām. Rīgā šis palielinājums ir bijis vislielākais: 25 minūtes, savukārt Vidzemē 19 minūtes. Turpretī Kurzemē, Zemgalē un Latgalē ir bijis samazinājums, attiecīgi par 18, 15 un 5 minūtēm.

Par populārāko pārraidi novembrī ir kļuvis 18. novembra Svētku salūts kanālā LTV1 , kuru vēroja vidēji 16,3 %, jeb 362,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Un tie ir bijuši 38,9 % no visiem tā brīža TV vērotājiem. Šomēnes de facto uz trešo vietu ir atstūmis oktobra mēneša līderi LNT ziņas (Svētdienā) , taču starpība starp vidējo raidījuma skatītāju skaitu ir tikai 3,4 tūkstoši.

NATO Samita brīvdienu laikā par populārāko pārraidi ir kļuvusi Gribi būt miljonārs? kanālā TV3. To vērojuši vidēji 11,3 %, jeb 250,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Vēl skatītāju uzmanību šajās dienās it īpaši ir piesaistījušas ziņu pārraides. Par skatītākajām ir kļuvušas Panorāma. Ziņas un LNT ziņas , apsteidzot Šodien Latvijā un TV3 ziņas.

Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 7096300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības