TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 13. – 19. novembrī

23.11.2006. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 13. – 19. novembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja pieaugt un sasniedza 25 067 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 23 742 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 4 % līdz 578 120 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 558 310 sekundes).

Savukārt laikrakstos novērojams neliels reklāmas apjomu kritums, jo sestdienā, 18.novembrī atsevišķi laikraksti netika izdoti. Šajā nedēļā reklāmas apjoms kritās par 5 %, sasniedzot 313 905 cm² (iepriekšējā nedēļā – 329 689 cm²), un reklāmu skaits saruka līdz 3069 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3137 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 13. – 19. novembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 13. – 19. novembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 13. – 19. novembrī, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 13. – 19. novembrī, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
Adex projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības