TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada septembrī

26.10.2006. Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi septembra televīzijas, preses un radio reklāmas tirgus rezultātus. Septembra mēnesī presē pēc reklāmas laukuma cm2 un televīzijā pēc reklāmas laika minūtēs bija vērojams reklāmas apjomu kāpums.

Prese

Reklāmas apjoms presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2006. gada augustu, ir pieaudzis par 22 % . Attiecīgi septembrī tika reģistrēti 2,31 miljoni cm², bet augustā - 1,89 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada septembrī presē reģistrēti 16 243 reklāmas gadījumi, kas ir par 3 % mazāk nekā 2005.gada septembrī, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 16 694 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) maijā bijuši LMT, Bite, High Technologies, Baltkom, Parex, DNB Nord, L’Oreal, Veho, Nordea, Tele2. Reklamētākās markas presē –LMT, Parex un Baltkom.

Televīzija

Televīzijā, salīdzinot ar šī gada augustu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 16 % . Septembrī televīzijā noraidītas 37,7 tūkstoši minūtes, bet augustā - 32,4 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2006. gada septembrī sasniedza 89 500 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada septembri, ir par 16 % vairāk (2005. gadā reģistrēti 77 421 reklāmas gadījumi).

Septembrī televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Reckitt Benckisser, Coca-Cola HBC, L’Oreal, Colgate-Palmolive, Tele2, LMT, Bite, Wrigley, Unilever. Reklamētākās markas televīzijā – Coca-Cola, Cillit, L’Oreal.

Radio

Radio reklāmas apjomi šī gada septembrī, salīdzinot ar augustu, ir sarukuši par 2 %, attiecīgi septembrī izskanējušas 18,6 tūkstoši reklāmas minūtes, bet augustā – 18,9 tūkstoši minūtes.

Septembrī radio lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija LMT, Rimi, Baltic Motors, Bite, Skandi Auto, Aura Auto; BT1; Nordea; Parex; Adam Auto; Tele2. Reklamētākās markas – LMT, Ford, Rimi.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares septembrī:
* Kosmētika, higiēna
* Sakari, elektronika, datortehnika
* Mājsaimniecības preces
* Pārtikas produkti
* Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, BB Ņedvižimostj, BB Vistavka, BB Stiļ Žizni, Čas, Diena, Dienas Bizness, DB Finanses, DB Tavs nams, DB Veiksmīgs un vesels, DB A klase, DB Restorānu ceļvedis, DB Dzīvesvieta, DB Sievietes Faktors, Dienas Ceļvedis, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli:

36,6°C, A-Zet, Biznes.lv, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto, Auto Bild Latvija, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, e-Pasaule, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, TV Izklaide, Kapitāls, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lilita, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi, Santa, Shape Sestdiena, ŽZL, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Veselība

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltija, MTV Latvija

Radio stacijas:

Latvijas Radio 1, Latvijas Radio 2, Latvijas Radio 3 Klasika, Latvijas Radio 4 Doma Laukums, European Hit Radio, Fit FM, Mix FM, Pik FM, Radio Skonto, Radio SWH, Radio SWH+, Star FM, SWH Rock

Lielākie reklāmdevēji PRESĒ pēc reklāmas laukuma cm²

Lielākās markas PRESĒ pēc reklāmas laukuma cm²

Lielākie reklāmdevēji TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Lielākās markas TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Lielākie reklāmdevēji RADIO pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Lielākās markas RADIO pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Kontakti

Laura Briča
Mārketinga vadītāja
t 7096300
e laura.brica@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības