TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 18. – 24. septembrī

28.09.2006. TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 18. – 24. septembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir turpināja palielināties, sasniedzot 22 606 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 566 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga (par 9 %) līdz 563 442 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 517 163 sekundes).

Savukārt laikrakstos novērojams neliels reklāmas apjoma kritums – šajā nedēļā tas saruka par 6 %, sasniedzot 297 986 cm² (iepriekšējā nedēļā – 317 232 cm²), bet reklāmu skaits samazinājās līdz 3129 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3242 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 18. – 24. septembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 18.-24. septembrī, TELEVĪZIJĀ

 

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 18. – 24. septembrī, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 18.- 24. septembrī, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības