TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 11. – 17. septembrī

21.09.2006.TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 11. – 17. septembra TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos ir turpināja palielināties, sasniedzot 20 566 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 19 486 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 3 %, t.i. līdz 517 157 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 499 937 sekundes).

Arī laikrakstos novērojams reklāmas apjoma kāpums – šajā nedēļā tas pieauga par 11 %, sasniedzot 317 232 cm² (iepriekšējā nedēļā – 286 840 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3242 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3205 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 11. – 17. septembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 11.-17. septembrī, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 11. – 17. septembrī, LAIKRAKSTOS

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 11.- 17. septembrī, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības