TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 21. – 27. augustā

31.08.2006. TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 21. – 27. augusta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos turpināja pieaugt, sasniedzot 17 396 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 17 159 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga par 5 % līdz 465 110 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 442 582 sekundes).

Arī laikrakstos turpinājās reklāmas apjomu kāpums – šajā nedēļā tas palielinājās par 21 %, sasniedzot 283 340 cm² (iepriekšējā nedēļā – 234 981 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 3207 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2960 reklāmas gadījums).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 21. - 27. augustā, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 21. - 27. augustā, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 21. – 27. augustā, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 21. - 27. augustā, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības