TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un preses reklāmas tirgus apjomi 2006. gada jūnijā un jūlijā

30.08.2006. Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada jūnija un jūlija televīzijas un preses reklāmas tirgus rezultātus. Abos mēnešos gan televīzijā, gan presē bija vērojams reklāmas apjomu kritums.

Prese

Jūnijā reklāmas apjoms presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2006. gada maiju, ir krities par 12 %. Attiecīgi jūnijā presē tika reģistrēti 2,29 miljoni cm², bet maijā - 2,61 miljoni cm² reklāmas. Jūlija preses reklāmas apjomi vēl vairāk samazinājās un sasniedza 1,75 miljonus cm2, kas ir par 23 % mazāk kā jūnijā. TNS Latvia Reklāmu reģistra vadītāja Inese Vēvere atzīmē, ka daļa žurnālu jūlija mēnesī netika izdoti, kas arī ietekmēja būtisko reklāmas apjoma samazinājumu.

Šī gada jūnijā presē reģistrēti 15 947 reklāmas gadījumi, kas ir par 5 % vairāk nekā 2005. gada jūnijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 15 184 reklāmām. Savukārt jūlijā presē tika reģistrētas 14 342 reklāmas, kas ir par 1 % mazāk nekā 2005.gada jūlijā (14 434 reklāmas gadījumi).

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) jūnijā bijuši LMT, Bite, Baltcom, Procter & Gamble, Parex, VP Market, Elcor, Lattelecom, Tele2, DNB Nord. Reklamētākās markas presē jūnijā – Parex, LMT un Baltkom.

Savukārt jūlijā lielākie reklāmdevēji presē bija: Bite, Elcor, LMT, Baltcom, VP Market, High Technologies, Parex, Aldaris, Tele2, Smska.com. Jūlijā visvairāk reklamētās markas presē – High Technologies, Elkor Plaza, Parex.

Televīzija

Jūnijā televīzijā, salīdzinot arī šī gada maiju, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 5 %. Jūnijā televīzijā noraidītas 41,1 tūkstotis minūtes, bet maijā – 39,3 tūkstoši minūtes reklāmas. Savukārt jūlijā tika noraidītas 32,7 tūkstoši reklāmas minūtes, kas ir par 21 % mazāk nekā jūnijā.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2006. gada jūnijā sasniedza 99 721 reklāmu, kas, salīdzinot ar pagājušā gada jūniju, ir par 41 % vairāk (2005. gada jūnijā reģistrēti 70 869 reklāmas gadījumi). Savukārt jūlijā reklāmas gadījumu skaits sasniedza 75 792 reklāmas, kas ir par 26 % vairāk nekā 2005.gada jūlijā (60 241 reklāmas gadījums).

Jūnijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Reckitt Benckisser, Tele2, Coca-Cola HBC, Colgate-Palmolive, LMT, Unilever, Bite, Cido, VP Market. Visvairāk reklamētās markas TV jūnijā – Tele2, Vanish, Blend-a-med.

Savukārt jūlijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bija: Procter & Gamble, Reckitt Benckisser, Colgate-Palmolive, Coca-Cola HBC, Tele2, LMT, Baltijas izklaides centrs, wrigley, Cido, Bite. Visvairāk reklamētās markas – Vanish, Coca-Cola, Palmolive.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares jūnijā:

Sakari, elektronika, datortehnika
Kosmētika, higiēna
Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
Mājsaimniecības preces
Izklaide, kultūra, atpūta.

Piecas reklamētākās nozares jūlijā :

Kosmētika, higiēna
Mājsaimniecības preces
Sakari, elektronika, datortehnika
Bezalkoholiskie dzērieni
Izklaide, kultūra, atpūta.

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, BB Ņedvižimostj, BB Vistavka, BB Stiļ Žizni, Čas, Diena, Dienas Bizness, DB Finanses, DB Tavs nams, DB Veiksmīgs un vesels, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli:

36,6°C, A-Zet, Biznes.lv, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto, Auto Bild Latvija, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, e-Pasaule, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, TV Izklaide, Kapitāls, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lilita, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Shape Sestdiena, ŽZL, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Veselība.

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltic

Lielākie reklāmdevēji PRESĒ, 2006. gada JŪNIJĀ pēc reklāmas laukuma cm²

Lielākie reklāmdevēji PRESĒ, 2006. gada JŪLIJĀ pēc reklāmas laukuma cm²

Lielākie reklāmdevēji TELEVĪZIJĀ, 2006. gada JŪNIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Lielākie reklāmdevēji TELEVĪZIJĀ, 2006. gada JŪLIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Santa Tolka
TNS Latvia mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības