TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 7. – 13. augustā

18.08.2006.TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 7. – 13. augusta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Pēc nemitīga apjomu krituma jau kopš jūnija vidus un nedēļu iepriekš sasniegtā šīs vasaras antirekorda, šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos atkal ir nedaudz pieauguši, sasniedzot 15 717 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 15 633 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga (par 4 %) līdz 414 270 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 397 779 sekundes).

Laikrakstos turpinājās lēcienveidīgas reklāmas apjomu izmaiņas – pēc nedēļu iepriekš piedzīvotā 19 % krituma šajā nedēļā sekoja kāpums par 17 %, sasniedzot 237 684 cm² (iepriekšējā nedēļā – 203 204 cm²), bet reklāmu skaits pieauga līdz 2907 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2661 reklāmas gadījums).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 7. - 13. augustā, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 7. - 13. augustā, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 7. - 13. augustā, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 7. - 13. augustā, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Raimonds Kupruks
Adex vecākais asistents
t 7096300


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības