TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 24. – 30. jūlijā

03.08.2006.TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 24. – 30.jūlija TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja samazināties un sasniedza 16 164 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 16 557 gadījums), bet reklāmas ilgums saruka par 7 % līdz 411 071 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 441 784 sekundes).

Savukārt laikrakstos reklāmas apjomi ir pieauguši par 8 % un pagājušā nedēļā tie sasniedza 251 210 cm² (iepriekšējā nedēļā – 232 529 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 2943 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 2851 reklāma).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 24.-30. jūlijā, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 24. – 30. jūlijā, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 24. – 30. jūlijā, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 24. – 30. jūlijā, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības