TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas apjomi 2006. gada pirmajā pusgadā

01.08.2006. Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada pirmā pusgada televīzijas un preses reklāmas apjomus. Šajā laika posmā gan televīzijā, gan presē bija vērojams reklāmas apjomu kāpums.

Prese

Reklāmas apjoms presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2005. gada pirmo pusgadu, ir pieaudzis par 10 %. Attiecīgi 2006. gada pirmajā pusgadā presē tika reģistrēti 13,0 miljoni cm², bet 2005.gada pirmajā pusgadā - 11,8 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada pirmajā pusgadā presē reģistrēti 92 372 reklāmas gadījumi , kas ir pavisam nedaudz mazāk nekā 2005. gada pirmajā pusgadā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 92 523 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) pirmajā pusgadā bijuši LMT, Parex, VP Market, Tele2, Bite, DNB Nord, Elcor, Hansabanka, High Technologies, Samsung Electronics. Reklamētākās markas presē – Parex, Maxima, un LMT.

Televīzija

Televīzijā, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo pusgadu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 35 %. Šī gada pirmajā pusgadā televīzijā noraidītas 12,4 miljoni sekundes, bet 2005. gada pirmajā pusgadā – 9,1 miljoni sekundes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2006. gada pirmajā pusgadā sasniedza 518 728 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada pirmo pusgadu, ir par 35 % vairāk (2005. gadā reģistrēti 385 013 reklāmas gadījumi).

Pirmajā pusgadā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Tele2, Colgate-Palmolive, Coca-Cola HBC, L’oreal, Unilever, LMT, Bite, Masterfoods. Reklamētākās markas televīzijā – Vanish, Zelta Zivtiņa, Colgate.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares pirmajā pusgadā:

Sakari, elektronika, datortehnika
Kosmētika, higiēna
Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
Mājsaimniecības preces
Pārtikas produkti

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, BB Ņedvižimostj, BB Vistavka, BB Stiļ Žizni, Čas, Diena, Dienas Bizness, DB Finanses, DB Tavs nams, DB Veiksmīgs un vesels, DB A klase, DB Restorānu ceļvedis, DB Dzīvesvieta, Dienas Ceļvedis, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi, Laimīgā Programma, Rītdiena,Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti,Vesti Segodņa

Žurnāli:

36,6°C, A-Zet, Biznes.lv, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto, Auto Bild Latvija, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, e-Pasaule, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, TV Izklaide, Kapitāls,Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lilita, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Shape, Sestdiena, ŽZL, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Veselība

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltic

 Lielākie reklāmdevēji PRESĒ pēc reklāmas laukuma cm²

Lielākās markas PRESĒ pēc reklāmas laukuma cm²

 

Lielākie reklāmdevēji TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

 

Lielākās markas TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv

Kontakti

Santa Tolka
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības