TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Pasaules futbola čempionāts pie TV ekrāniem Latvijā piesaista 79.5 % skatītāju

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada Pasaules futbola čempionāta spēļu auditoriju pie mājas TV ekrāniem.

Kādu no sešdesmit četrām 2006. gada Pasaules futbola čempionāta spēlēm Latvijā kanālos LTV7 un PBK redzējuši 79,5 %, jeb 1 miljons 768,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Lietuvā kanālā LTV vismaz vienu no spēlēm redzējuši 83,8 %, jeb 2 miljoni 802 tūkstoši Lietuvas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt Igaunijā kanālā ETV kādu no spēlēm redzējuši 75,9 %, jeb 983 tūkstoši Igaunijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Futbola čempionāta spēļu auditorijas sadalījums Latvijā pēc tautības ir bijusi 51,8 % latvieši un 48,2 % cittautieši.

Analizējot auditorijas datus pēc dzimuma, jāsecina, ka spēles vairāk vērojuši vīrieši – 67,7 % un 32,3 % sieviešu.

Savukārt visaktīvākie vērotāji starp vecuma grupām ir bijuši vecuma grupā virs 55 gadiem – 36,4 %. 33,4 % no skatītājiem ir bijuši vecuma grupā no 35 līdz 54 gadiem, 14,5 % vecuma grupā no 25 līdz 34 gadiem un 9,2 % vecuma grupā no 15 līdz 24 gadiem. Vecuma grupā no 8 līdz 14 gadiem skatītāju ir bijuši 5,6 %, savukārt no 4 līdz 7 gadiem tikai 0,8 %.

Pasaules futbola čempionāta finālspēli starp Francijas un Itālijas valsts vienībām kanālos LTV7 un PBK ik minūti ir vērojuši vidēji 6,1 %, jeb 135,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 20,5 % no visiem tā brīža TV skatītājiem.

Par TNS Latvia

TNS Latvia ir vadošā pilna servisa mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, radio, Interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

TNS Latvia līdz ar TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Sīkāka informācija: www.tns.lv

Kontakti

Santa Tolka
TNS Latvia mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības