TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Gandrīz katrs divpadsmitais Latvijas iedzīvotājs apmeklēja pasaules hokeja čempionāta spēles klātienē

Aptuveni katrs divpadsmitais (8  %) Latvijas iedzīvotājs vecuma grupā no 15 līdz 74 gadiem apmeklēja pasaules hokeja čempionāta spēles, kas norisinājās Rīgā, klātienē. Šādus datus uzrāda TNS Latvia 2006.gada maijā un jūnijā veiktais pētījums.

Spēles klātienē salīdzinoši biežāk ir apmeklējuši vīrieši, rīdzinieki, respondenti vecumā no 15 līdz 34 gadiem, respondenti ar pamata izglītību, studenti, skolnieki, kā arī uzņēmēji, pašnodarbinātie, respondenti no ģimenēm, kurās ir 3 vai 4 cilvēki, tāpat arī neprecējušies respondenti, kā arī iedzīvotāji ar ģimenes ienākumiem, kas lielāki par 150 latiem mēnesī.

TNS Latvia projektu vadītājs Intars Āboms norāda, ka respondenti, kuri ir apmeklējuši Pasaules hokeja čempionāta spēles klātienē, visbiežāk tās ir apmeklējuši Arēnā Rīga (87  %), kas arī ir saprotams, jo Latvijas izlase visas savas spēles aizvadīja Arēnā Rīga. Tāpat arī Krievijas izlases spēles norisinājās Arēnas Rīga ledus laukumā. Savukārt Skonto hallē spēles ir apmeklējuši aptuveni ceturtā daļa (24  %) respondentu, kuri ir apmeklējuši kādu no šā gada pasaules hokeja čempionāta spēlēm klātienē.  

Tikai Arēnā Rīga spēles ir apmeklējuši 77  % respondentu, kamēr tikai Skonto hallē spēles klātienē ir apmeklējuši 14  % respondentu, savukārt katrs desmitais (10  %) respondents, kurš ir apmeklējis kādu no šā gada pasaules hokeja čempionāta spēlēm klātienē, tās ir apmeklējis gan Arēnā Rīga, gan Skonto hallē.

Lielākā daļa respondentu, kuri apmeklēja pasaules hokeja čempionāta spēles klātienē, noskatījās vienu spēli (67  % no Arēna Rīga apmeklētājiem un 61  % no Skonto halles apmeklētājiem). Arēnā Rīga respondenti vidēji apmeklējuši 2,3 spēles, kamēr Skonto hallē vidēji 2,6 spēles. Jāatzīmē, ka respondentu skaits, kuri ir apmeklējuši spēles Skonto hallē, ir pārāk mazs, lai izdarītu statistiski nozīmīgus secinājumus, tāpēc datiem par spēļu apmeklēšanu Skonto hallē ir tikai ilustratīva nozīme.

Par aptauju

Aptauju mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia veica laikā no 2006. gada 24. maija līdz 13. jūnijam, visā Latvijā aptaujājot 1002 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Kontakti

Santa Tolka
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības