TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas mediju reklāmas tirgus apjomi 2006. gada maijā

28.06.2006. Mediju, tirgus un socioloģisko pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi maija televīzijas un preses reklāmas tirgus rezultātus. Maija mēnesī gan televīzijā, gan presē bija vērojams reklāmas apjomu kāpums.

Prese

Reklāmas apjoms presē pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros, salīdzinot ar 2006. gada aprīli, ir pieaudzis par 12 %. Attiecīgi maijā presē tika reģistrēti 2,61 miljoni cm², bet aprīlī - 2,32 miljoni cm² reklāmas.

Šī gada maijā presē reģistrēti 17 953 reklāmas gadījumi, kas ir par 3 % vairāk nekā 2005. gada maijā, kad TNS Latvia reklāmu reģistrs tika papildināts ar 17 402 reklāmām.

Lielākie reklāmdevēji presē (pēc reklāmas laukuma cm²) maijā bijuši VP Market, LMT, Parex, Bite, DNB Nord, Baltcom, Hansabanka, L’Oreal, Latvijas Televīzija un Inchcape Motors Latvia. Reklamētākās markas presē – Maxima, Parex un DNB Nord.

Televīzija

Televīzijā, salīdzinot arī šī gada aprīli, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs palielinājies par 6 %. Maijā televīzijā noraidītas 39,3 tūkstoši minūtes, bet aprīlī – 36,9 tūkstoši minūtes reklāmas.

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits 2006. gada maijā sasniedza 100 002 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada maiju, ir par 29 % vairāk (2005. gadā reģistrēti 77 307 reklāmas gadījumi).

Maijā televīzijā lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma minūtēs bijuši Studio Moderna, Procter & Gamble, Reckitt Benckisser, L’Oreal, Colgate-Palmolive, Coca-Cola HBC, TELE2, LMT, Unilever un Lattelekom. Reklamētākās markas televīzijā - Rovus Aqua Power, L'Oreal un LMT.

Reklamētākās nozares

Piecas reklamētākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares maijā:

Sakari, elektronika, datortehnika
Kosmētika, higiēna
Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
Mājsaimniecības preces
Pārtikas produkti

Pētījumā iekļauto mediju izlase

Laikraksti:

5 min, 7 Sekretov, Atpūta.TV, Bizness & Baltija, BB Ņedvižimostj, BB Vistavka, BB Stiļ Žizni, Čas, Diena, Dienas Bizness, DB Finanses, DB Tavs nams, DB Veiksmīgs un vesels, Digital Times, Latvijas Avīze, Latvijas Santīms, MK-Latvija, Neatkarīgā Rīta Avīze, Reklama, Rīgas Balss, Rīgas Santīms, Rīgas Viļņi Laimīgā Programma, Rītdiena, Subbota, Telegraf, Teleprogramma, Televīzijas Programma, TV programma, Vesti, Vesti Segodņa

Žurnāli:

36,6°C, A-Zet, Biznes.lv, Apelsīns, Arhitektura i Dizain, Auto, Auto Bild Latvija, Būvēt, BūvObjekts, Cosmopolitan, Dari Pats, Dārza Pasaule, Deko, Doctus, e-Pasaule, Eva & Adam, FHM, Ieva, Impulss, TV Izklaide, Kapitāls, Klubs, Labu apetīti!, Latvijas Ārsts, Lilita, Lilit LV, Ļubļu, Māja, Māja Dzīvoklis, Mājas & Dārzs, Mājas Viesis, Mans Mazais, Marta, Mērķis, MG, Mūsmājas, Nedēļa, Next, Pastaiga, Pastaiga.ru, Patron, Podium Art, Popcorn, Praktiskā Būvniecība, Privātā Dzīve, Rīgas Laiks, Rīgas Viļņi +, Santa, Shape Sestdiena, ŽZL, Sieviete, Sīrups, Sporta Avīze, Una, Veselība.

TV kanāli:

LTV1, LTV7, LNT, TV 3, PBK, TV 5, 3+, RenTV Baltic

Lielākie reklāmdevēji PRESĒ pēc reklāmas laukuma cm²

Lielākās markas PRESĒ pēc reklāmas laukuma cm²

Lielākie reklāmdevēji TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Lielākās markas TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Kontakti

Santa Tolka
TNS Latvia mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tolka@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības