TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 12. – 18. jūnijā

20.06.2006.TNS Latvia apkopojusi 2006. gada 12.–18.jūnija TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus.

Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, turpināja pieaugt un sasniedza 24 831 reklāmas gadījumu nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 24 724 gadījumi), bet reklāmas ilgums pieauga līdz 617 593 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 613 276 sekundes).

Šajā nedēļā 15.jūnijā tika pārsniegts TV reklāmu skaita dienā rekords – 3720 reklāmas, kas ir līdz šim vislielākais reklāmu skaits dienā kopš TV monitoringa veikšanas sākuma.

Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir atkal pieauguši un pagājušā nedēļā tie sasniedza 339113 cm² (iepriekšējā nedēļā – 311 560 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 3423 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3317 reklāma).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 12.–18. jūnijā, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 2006. gada 12.–18. jūnijā, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 12.–18. jūnIjā, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 2006. gada 12.–18. jūnijā, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības