TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV auditorija 2006. gada maijā

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2006. gada maija atskaites mēneša (01/05/2006 – 04/06/2006) TV kanālu auditorijas.

Salīdzinājumā ar 2005. gada maija atskaites mēnesi (02/05/2005 – 05/06/2005) TV skatīšanās vidēji dienā uz vienu Latvijas iedzīvotāju, kas vecāks par 4 gadiem, ir samazinājusies par 6 minūtēm. Ja pagājušogad maijā viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, pie TV zilā ekrāna pavadīja vidēji 3 stundas un 13 minūtes dienā, tad šogad vidēji 3 stundas un 7 minūtes dienā.

Pretēji prognozēm, ka Pasaules hokeja čempionāta spēļu translācijas kanālā TV3 varētu izvirzīt kanālu līderos, maijā (01/05/2006 – 04/06/2006), kaut ar nelielu pārsvaru, skatītākais tomēr ir palicis kanāls LNT , kura vērošanai viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, ir veltījis vidēji 37 minūtes dienā, kas ir 19,6 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Kanālu TV3 ir skatījušies vidēji 36 minūtes dienā, kas ir 19,4 % no kopējā TV skatīšanās laika. Viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, kanāla LTV1 vērošanai maijā ir veltījis vidēji 21 minūti (11,4 %), bet kanāla PBK vērošanai vidēji 19 minūtes (10,1 %) dienā.

Nelielas izmaiņas ir notikušas tālākā kanālu sarindojumā, proti, piektajā vietā ir ierindojies kanāls 3+ , kuru skatījušies vidēji 9 minūtes (4,7 %) dienā, savukārt sestajā vietā ir kanāls LTV7 ar vidēji 8 minūtēm (4,1 %) dienā, kuram seko kanāls TV5 Rīga ar 5 minūtēm dienā, kas ir 2,9 % no kopējā TV skatīšanās laika. Vidēji 3 minūtes (1,8 %) dienā viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, ir veltījis gan kanāla RenTV (Baltic) , gan Video vērošanai, savukārt visu pārējo kanālu vērošanai vidēji 45 minūtes dienā, kas ir 24,1 % no kopējā TV skatīšanās laika.

Šomēnes visu kanālu programmu TOP40 pašā augšgalā ir ierindojusies 51. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraide kanālā LTV1 , kuru ik minūti vēroja vidēji 21,9 %, jeb 487,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Topa nākamajās sešās vietās ir ierindojušās Pasaules hokeja čempionāta Latvijas valsts vienības spēles.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontakti

Santa Tima
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības