TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Radio klausītāju auditorija 2006. gada pavasarī

2006. gada pavasarī Latvijā kopumā radio vismaz reizi nedēļā ir klausījušies vidēji 83 % Latvijas iedzīvotāju, liecina TNS Latvia veiktā Radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, pavasaris 2006 rezultāti.

Vidējais radioklausītāju skaits dienā pēdējā gada laikā nav būtiski manījies. Līdzīgi kā iepriekš, vidēji 66 % Latvijas iedzīvotāju radio ir klausījušies vismaz reizi dienā.

2006. gada pavasarī vidējais radio klausīšanās ilgums ir konstatēts tāds pats kā 2005.gada attiecīgajā periodā. Viens radio klausītājs radio ir veltījis vidēji 272 minūtes jeb 4,5 stundas dienā.

Radio staciju sarindojums pēc kopējās nedēļas auditorijas, salīdzinot ar šī gada ziemas periodu, nav būtiski mainījies. Latvijā kopumā trešā daļa Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi nedēļā ir klausījušies Latvijas radio 2 (31 %), piektā daļa Latvijas iedzīvotāju vismaz reizi nedēļā ir klausījušies Latvijas radio 1 (19 %) un Radio SWH (19 %).

Radiostaciju sarindojums pēc kopējās nedēļas auditorijas ( %) Latvijā kopumā 2006. gada pavasarī

Klausīšanās laika sadalījums starp radiostacijām ir līdzīgs kā iepriekšējos periodos. Latvijā kopumā visklausītākās stacijas ir nacionālās apraides radiostacijas - Latvijas radio 2 (27   %), Latvijas radio 1 (12   %), Radio SWH (8  %).

Klausīšanās laika sadalījums Latvijā kopumā 2006. gada pavasarī

Radio auditorijas pētījuma Pavasaris 2006 dati liecina, ka pavasara periodā radio klausītāju skaits Rīgā, ir bijis mazāks, salīdzinot ar iepriekšējiem periodiem. Vismaz vienu reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 76 % galvaspilsētas iedzīvotāju, kas ir par 6 % mazāk kā šī gada ziemas periodā. Vismaz vienu reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 60 % rīdzinieku, kas ir par 2 % mazāk kā ziemas periodā.

Pavasara periodā vidējais radio klausīšanās laiks, ko viens klausītājs Rīgā veltīja radio, ir bijis vidēji 268 minūtes jeb 4,5 stundas dienā. Salīdzinot ar 2005. gada pavasara periodu, vidējais klausīšanās laiks dienā Rīgā ir pieaudzis par 8 minūtēm.

­Rīgā 2006. gada pavasara periodā ir vērojamas nelielas izmaiņas radiostaciju sarindojumā pēc nedēļas auditorijas. Ja šī gada ziemas periodā sarindojumā pēc kopējās nedēļas auditorijas līderi bija Radio SWH+ (22 %), Latvijas Radio 4 (20 %), Radio PIK FM 19 % un Radio SWH 19 %, tad pavasarī visvairāk klausītāju bija Radio SWH+ (20  %), Radio Skonto (19  %) un Radio MixFm (19  %).

Radiostaciju sarindojums pēc kopējās nedēļas auditorijas ( %) Rīgā 2006. gada pavasarī

Klausītākās radiostacijas Rīgā pēc klausīšanās laika sadalījuma ir Radio SWH+ (14  %), Radio Skonto (12 %) un Latvijas radio 2 (11 %).

Klausīšanās laika sadalījums Rīgā 2006. gada pavasarī

Par aptauju

Nacionālā Mediju Pētījuma: Radio 2006. gada pavasara pētījums tika veikts laika posmā no 2006. gada 6. februāra līdz 7. maijam, kura laikā radio dienasgrāmatas aizpildīja 2398 respondenti - Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 12 – 74 gadiem.

Kontakti

Santa Tima
TNS Latvia mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības