TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Eirovīzijas TV auditorija 2006

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi Eirovīzijas dziesmu konkursa skatīšanos TV ekrānos.

Šogad Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraide no Atēnām kanālā LTV1 pie TV ekrāniem ir pulcējusi kopā 38,6 %, jeb 858,8 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Salīdzinājumam - pagājušogad fināla tiešraide pie TV ekrāniem pulcēja 40,7 %, jeb 911,2 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Konkursa pusfināla tiešraidi šogad pie TV ekrāniem kopā vēroja 19,3 %, jeb 429,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, savukārt pagājušogad tā pie TV ekrāniem pulcēja kopā 30,8 %, jeb 690,7 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Kontakti

Santa Tima
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības