TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Latvijas reklāmas tirgus apjomi 2006. gada aprīlī

22.05.2006. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi 2006. gada aprīļa reklāmas tirgus rezultātus. Aprīļa mēnesī bija vērojams reklāmas apjomu kāpums televīzijā, savukārt presē un radio tas nedaudz samazinājās.

Prese

Pēc reklāmas laukuma kvadrātcentimetros presē reklāmas apjoms salīdzinot ar 2006. gada martu samazinājies par 5 % (attiecīgi aprīlī bija 2,32 miljoni cm², bet martā - 2,45 miljoni cm² reklāmas).

Aprīlī presē reģisrēti 15 679 reklāmas gadījumi, kas ir par 5 % mazāk nekā 2005. gada aprīlī, kad tika reģistrēti 16 549 reklāmas gadījumi.

Lielākie reklāmdevēji (pēc reklāmas laukuma cm²) aprīlī bijuši LMT, Samsung Electronics, Elcor, TELE2, Parex, Stockmann, L'Oreal, Nord/LB Bankka, Hansabanka un VP Market. Reklamētākās markas presē bijušas Samsung, Parex un Stockmann.

Televīzija

Televīzijā, salīdzinot ar martu, reklāmas apjoms pēc reklāmas laika minūtēs pieaudzis par 5 % (aprīlī – 36,9 tūkstoši minūšu, bet martā – 35 tūkstoši minūšu).

Televīzijas reklāmas gadījumu skaits aprīlī sasniedza 96 970 reklāmas, kas, salīdzinot ar pagājušā gada aprīli, ir par 45 % vairāk (2005. gadā  – 66 717 reklāmas gadījumi).

Aprīlī televīzijā lielākie reklāmdevēji (pēc reklāmas laika minūtēs) bija Studio Moderna, Procter&Gamble, Colgate-Palmolive, TELE2, Reckitt Benckisser, Coca-Cola HBC, Unilever, L'Oreal, LMT un Samsung Electronics.

Reklamētākās markas aprīlī televīzijā - Rovus Aqua Power, Zelta Zivtiņa un Colgate.

Radio

Arī radio reklāmas apjomi, salīdzinot ar martu, ir sarukuši par 1 % (aprīlī – 9,5 tūkstoši minūšu, martā – 9,6 tūkstoši minūšu).

Radio reklāmu skaits aprīlī sasniedza 21 461 reklāmu un, salīdzinot ar pagājušā gada aprīli, ir pieaudzis par 10 % (2005. gada aprīlī – 19 498 reklāmas gadījumi).

Pēc reklāmas apjoma minūtēs, lielākie reklāmdevēji aprīlī radio bijuši Modern Times Group, Rimi, LMT, Skandi Auto, Bite, Gedeon Richter, Nordea, BT1, VP Market un TELE2.

Reklamētākās produktu markas - Mitsubishi, TV3 un Toxic.

Reklamētākās nozares

Piecas lielākās (pēc bruto reklāmas apjoma latos) nozares aprīlī: 

Kosmētika, higiēna
Sakari, elektronika, datortehnika
Bizness, finansu pakalpojumi, nekustamais īpašums
Pārtikas produkti
Mājsaimniecības preces

Lielākie reklāmdevēji PRESĒ pēc reklāmas laukuma cm2

Reklamētākās markas PRESĒ pēc reklāmas apjoma cm2

Lielākie reklāmdevēji TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas daudzuma minūtēs

Reklamētākās produktu markas TELEVĪZIJĀ pēc reklāmas apjoma minūtēs

Lielākie reklāmdevēji RADIO pēc reklāmas apjoma minūtēs

Reklamētākās produktu markas RADIO pēc reklāmas apjoma minūtēs

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
ADEX Projekta vadītāja
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv

Kontakti

Santa Tima
Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības