TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Pirmās trīs Latvijas izlases spēles pie mājas TV ekrāniem pulcējušas 1 miljonu 231 tūkstoti skatītāju

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi Pasaules hokeja čempionāta pirmo trīs Latvijas izlases spēļu auditoriju, kura šīs spēles vērojusi kanālā TV3 savas mājas zilajos TV ekrānos.

Vismaz vienu no pirmajām trīs Latvijas izlases spēlēm kanālā TV3  tiešraidē ir vērojuši 55,3 %, jeb 1 miljons 231 tūkstotis Latvijas pastāvīgo iedzīvotāju , kas vecāki par 4 gadiem.

Latvijas un Čehijas izlašu neizšķirto cīņu kanālā TV3 tiešraidē mājas TV ekrānos vērojuši 38,8 %, jeb 865 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Latvijas un Somijas izlašu spēli vērojuši 36,4 %, jeb 810 tūkstoši, savukārt Latvijas valsts vienības lieliskā uzvara pār Slovēnijas izlasi kanālā TV3 pie mājas TV ekrāniem pulcējusi 28,8 %, jeb 642 tūkstošus Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

TNS Latvia TV auditorijas pētījuma projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs piezīmē, ka Latvijas-Slovēnijas spēle norisinājās 9. maijā, kas bija darbadiena, un pārraide kanālā TV3 sākās plkst. 16:00, taču neskatoties uz to šī spēle spēja pie mājas TV ekrāniem pulcēt tik vērā ņemamu skatītāju skaitu.

Kontakti

Santa Tima
TNS Latvia Mārketinga direktore
t 7096300
e santa.tima@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības