TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 1. – 7. maijā

11.05.2006.2006. gada 18. nedēļā (1.-7.maijs) reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, ir samazinājušies un sasnieguši 20 736 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 22 995 gadījumi), bet reklāmas ilgums sarucis līdz 480 166 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 528 121 sekundes).

Arī laikrakstos 18. nedēļā reklāmas apjomi ir samazinājušies, jo daudzo brīvdienu dēļ daļa laikrakstu netika izdoti, un pagājušā nedēļā tie sasniedza 231 241 cm² (iepriekšējā nedēļā – 332 315 cm²), bet reklāmu skaits sarucis līdz 2497 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3402 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 1. - 7.maijā, TELEVĪZIJĀ

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 1. - 7. maijā, TELEVĪZIJĀ

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 1. - 7. maijā, LAIKRAKSTOS

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 1. - 7. maijā, LAIKRAKSTOS

Informāciju sagatavoja

Inese Vēvere
t 7096300
e inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības