TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV un laikrakstu reklāmas tirgus apjomi 2006. gada 20. – 26. martā

30.03.2006.TNS Latvia apkopojusi 20. – 26. marta TV un laikrakstu reklāmas tirgus rezultātus. Šajā nedēļā reklāmas apjomi TV kanālos, salīdzinot ar iepriekšējo nedēļu, ir nedaudz samazinājušies un sasniedza 20 642 reklāmas gadījumus nedēļā (iepriekšējā nedēļā bija 20 964 gadījumi), bet reklāmas ilgums sarucis līdz 488 987 sekundēm (iepriekšējā nedēļā – 490 755 sekundes).

Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir nedaudz samazinājušies un pagājušā nedēļā tie sasniedza 330 920 cm² (iepriekšējā nedēļā – 353 293 cm²), bet reklāmu skaits pieaudzis līdz 3273 reklāmām (iepriekšējā nedēļā – 3154 reklāmas).

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas ilguma sekundēs 20. – 26.martā, televīzijā

 

Lielākās produktu markas pēc reklāmas ilguma sekundēs 20.-26.martā, televīzijā

Lielākie reklāmdevēji pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 20.-26.martā, laikrakstos

Lielākās produktu markas pēc reklāmas apjoma kvadrātcentimetros 20.-26.martā, laikrakstos

Kontakti

Inese Vēvere
T 7096300
e inese.vevere@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības