TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Mūzikas raidījumu popularitāte krītas

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi Eirovīzijas dziesmu konkursa nacionālās atlases un Latvijas Mūzikas ierakstu gada balvas skatīšanos TV ekrānos.

Šogad Eirovīzijas dziesmu konkursa nacionālās atlases pirmo pusfinālu kanālā LTV1 4. februārī vēroja vidēji 11,1 %, jeb 247,9 tūkstoši, savukārt otro pusfinālu 11. februārī vidēji 6,2 %, jeb 138,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Salīdzinājumam: pagājušogad nacionālās atlases pirmo pusfinālu vēroja vidēji 9,1 %, jeb 205,7 tūkstoši, savukārt otro pusfinālu 7,9 %, jeb 176,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Šogad Eirovīzijas dziesmu konkursa nacionālās atlases finālu kanālā LTV1 11. martā vēroja vidēji 11,5 %, jeb 255,5 tūkstoši, turpretī pagājušogad nacionālās atlases finālu vēroja vidēji 15,8 %, jeb 354,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Latvijas Mūzikas ierakstu gada balvas pasniegšanas ceremoniju kanālā TV3 šī gada 10. martā vēroja vidēji 6,7 %, jeb 149,7 tūkstoši, savukārt pagājušogad 10,9 %, jeb 243,7 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Kontakti

Ilze Broka
TNS Latvia PR koordinatore
t 7096300
e ilze.broka@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības