TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Reklāmu skaits TV kanālos pieaug

16.03.2006.Salīdzinot TV reklāmu skaitu šī gada pirmajiem mēnešiem ar pagājušā gada tādu pat periodu, var secināt, ka TV reklāmu skaits turpina pieaugt. Ja iepriekšējos gados varēja aptuveni prognozēt gaidāmo reklāmu skaitu, tad tagad tas pārsniedz iepriekšējā gada apjomu vidēji par trešdaļu.

Janvārī, mazāks nekā pirms gada, reklāmu skaits bija tikai PBK kanālam. Visiem pārējiem tas bija lielāks. Februārī vislielākais reklāmu skaita kāpums bija LTV7 kanālam, jo kā atceramies, LTV7 translēja ziemas Olimpiskās spēles, kurām bija liels sponsoru loks. Lai arī ir pieejama informācija tikai par pirmajiem desmit marta datumiem, reklāmu skaita kāpums attiecībā pret iepriekšējā gada martu saglabājas un vidēji tas jau sastāda 36 %.



Ren TV Baltic pagaidām nevar salīdzināt, jo tas tiek mērīts tikai no pagājušā gada rudens.

TV kanāli attīsta gan savu programmu, gan arī savu piedāvājumu reklāmdevējiem – piedāvā aizvien jaunas un inovatīvas reklāmas iespējas, piemēram, slīdošos logotipus, sponsorēšanas, speciālus projektus, kā arī citas reklāmas sadarbības formas, tādējādi sekmējot TV reklāmas apjomu izaugsmi.

Kontaktinformācija:
Ilze Broka
TNS Latvia
Sabiedrisko attiecību koordinatore
t 7096300
e ilze.broka@tns.lv

 


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības