TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TNS Global:
APĢĒRBU, APAVU UN IZKLAIDES PREČU* PĀRDOŠANA LIELVEIKALOS PIEAUGUSI PAR 94 %

LONDONA, 21.02. 2006.   Pēdējo piecu gadu laikā apģērbu, apavu un izklaides preču pārdošana Lielbritānijas lielveikalos ir pieaugusi par 94  %, liecina TNS Worldpanel jaunākie dati. Šajā periodā kopējais tirgus ir pieaudzis tikai par 11  %.

Ceturto daļu no visiem nopirktajiem CD diskiem (26,8  %) un DVD diskiem (27,4  %) tagad iegādājas lielveikalos. Pirms pieciem gadiem tie bija attiecīgi 15,2  % un 12,0  %. Turklāt gandrīz piekto daļu (19  %) visu apģērbu un apavu pērk lielveikalos, salīdzinājumā ar 11  % 2000. gadā.

Šajā pašā periodā lielveikalos nopirkto datorspēļu daļa ir vairāk kā – no 5,4  % līdz 12,2  %. Līdzīgā veidā 12  % visu grāmatu tagad tiek nopirktas lielveikalos.

Pagājušajā gadā vairāk kā puse (58  %) patērētāju lielveikalos ir iegādājušies apģērbu vai apavus, 25.9  % lielveikalos nopirkuši CD, 28.7  % DVD diskus un 20.3  % - grāmatas. ŠO pieaugumu nosaka lielveikalos piedāvātās ērtības un salīdzinoši zemās cenas, īpaši attiecībā uz apģērbu un grāmatām.

Vairāk lasiet:


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības