TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2005. gadā skatītākais kanāls – LNT

Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia ir apkopojusi 2005. gada (03.01.2005. – 01.01.2006.) TV kanālu auditorijas rādītājus.

Starp visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem, populārākais ir bijis kanāls LNT , kura vērošanai TV skatītāji ir veltījuši vidēji 21,1 % no kopējā TV skatīšanās laika. Otrais populārākais ir bijis kanāls TV3 ar vidēji 18,5 % lielu skatīšanās laika daļu. Trešajā vietā ir ierindojies kanāls LTV1 ar vidēji 12,5 % un ceturtajā vietā kanāls PBK ar vidēji 9,7 % lielu skatīšanās laika daļu.
Kanālam LTV7 TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, ir veltījuši vidēji 4,9 % no visa TV vērošanas laika, kanālam 3+ vidēji 3,3 %, bet kanālam TV5 Rīga 2,9 %. Citu kanālu vērošanai TV skatītāji ir veltījuši vidēji 24,9 %, bet Video/DVD vērošanai vidēji 2,2 % no visa TV vērošanas laika.

TNS Latvia TV auditorijas pētījuma projekta vadītājs Mārtiņš Traubergs norāda, ka, salīdzinot pēdējos gadus, būtiskas izmaiņas kanālu skatīšanās laika dāļās nav notikušas.


 


Par gada skatītāko TV pārraidi nešaubīgi ir kļuvusi kanālā LTV1 translētā 50. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla tiešraide, kuru vidēji vērojuši 23,5 %, jeb 526,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, un tie ir bijuši 66,5 % no visiem tā brīža TV vērotājiem.
Otra skatītākā pārraide ir bijusi TV3 translētā Pasaules hokeja čempionāta spēle starp Latvijas un ASV izlasēm, kuru vērojuši 19,3 %, jeb 433,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Savukārt trešā skatītākā pārraide ir bijusi LTV1 raidītā 50. Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa pusfināla tiešraide, kuru vērojuši 18,2 %, jeb 408,5 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Visu kanālu programmu TOP 20 ir ierindojušās tādas pārraides kā Latvijas Valsts prezidentes V.Vīķes-Freibergas Jaungada apsveikums kanālā LTV1 , Jaunais Vilnis 2005 kanālā TV3 , Estonijas bojāeja - izmeklēšana turpinās kanālā LNT , Panorāma un mākslas filma Emīla nedarbi, kas tika raidītas kanālā LTV1 .





2005. gadā, salīdzinot ar 2004. gadu, Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem, TV vērošanai veltījuši vidēji par 6 minūtēm dienā mazāk. 2004. gadā viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, TV vērošanai veltīja vidēji 210 minūtes dienā, savukārt 2005. gadā vidēji 204 minūtes dienā. Tāpat ir samazinājies arī laiks, ko TV vērošanai veltījis viens TV skatītājs. 2004. gadā viens TV skatītājs, kas vecāks par 4 gadiem, TV vērošanai veltīja vidēji 290 minūtes dienā, savukārt 2005. gadā vidēji 286 minūtes dienā.


Reitings  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos

Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos

Share  % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem


Kontaktinformācija:
Ilze Broka
TNS Latvia
sabiedrisko attiecību koordinatore
t 7096300
e ilze.broka@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības