TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TNS Krievijā:
TNS plāno TAM paneļa palielināšanu, jo AGB Nielsen ir pārtraucis savu darbību Krievijā, neskatoties uz uzvaru
Alekss Kostjuks
TV auditorijas
izpētes direktors
TNS Krievija
strīdīgā konkursā.

TNS plāno paplašināt TV auditorijas mērījumu sistēmu Krievijā pēc kompānijas AGB Nielsen Media Research™ negaidītās aiziešanas no valsts.

Alekss Kostjuks, TNS™ TV auditorijas pētījumu direktors Krievijā, Research pastāstīja, ka “aģentūra nākamajā gadā varētu uzsākt diskusijas ar klientiem par plānu līdz 2007. gadam palielināt pētījumā iesaistīto mājsaimniecību skaitu (no 2 500 līdz 3 000), kurās tiks veikti mērījumi”.

Pagājušā gada septembrī TNS solīja turpināt savu darbību Krievijā, neskatoties uz to, ka aģentūru kā oficiālo piegādātāju Krievijas TAM uzraudzības institūcijai – Mediju komitejai – aizvietoja AGB Nielsen .

Tomēr AGB Nielsen nesen pārtrauca savu darbību šajā valstī. Kompānijas pārstāvis Research paskaidroja: “Kompānijas AGBNMR Krievija darbība tika pārtraukta, jo pēc ilgām pārrunām mēs secinājām, ka Mediju komitejai nebija vēlēšanās ieviest tādas kvalitātes TAM pakalpojumus, kādus klienti sagaidītu no mūsu kompānijas, un tā nevarēja nodrošināt tam nepieciešamos finanšu resursus.”

Kompānijas pārstāvis piebilda, ka “ AGB Nielsen joprojām ir gatava jebkurai biznesa sadarbībai ar TAM Krievijā un ārpus tās robežām”. Tomēr viņš atzina: “Pēc visa notikušā mēs būtu mazliet pārsteigti, ja šobrīd saņemtu uzaicinājumu atkārtoti darboties tirgū.”

Kompānijas aiziešana no tirgus var izrādīties pēdējais punkts strīdīgajā konkursā par jaunā TAM līguma slēgšanu Krievijā. Pagājušajā gadā kompānija TNS bija izstājusies no sacensības pēc tam, kad divi iepriekšējie konkursi bija noslēgušies bez rezultātiem, jo Mediju komitejas dalībnieki nespēja vienoties.

Pēdējais konkurss, kurā uzvarēja AGB Nielsen , varēja turpināties tikai pēc tam, kad humanitārais fonds Čehova centrs – organizācija, kurai nebija iepriekšējas pieredzes ar TAM , – pieteicās konkursam.

TNS™ pašreizējais līgums ar Mediju komiteju beigsies šā gada beigās. Kā pastāstīja A. Kostjuks: “Mediju komiteja nav ziņojusi par turpmākiem nodomiem organizēt konkursu, taču nozares pārstāvji noraidītu jebkuru domu par jauniem konkursiem dažu turpmāko gadu laikā pēc sāpīgā 2003./2004. gada stāsta.”

Mediju komiteja uz lūgumiem komentēt situāciju neatbildēja.

Research Magazine
http://www.research-live.com/index.aspx?pageid=30&newsid=1250
Published on the 8th September 2005


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības