TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Pasaules čempionāta hokejā 2005 spēļu skatīšanās mājas TV ekrānos

TNS BMF ir apkopojusi Pasaules čempionāta hokejā spēļu skatīšanos mājas TV ekrānos. Nepārspēta paliek pagājušā gada Pasaules čempionāta hokejā spēle starp Latvijas un Kazahstānas valsts vienību, kuru kopā vēroja 40,9 % jeb 920,4 tūkstoši Latvijas iedzīvotāji, kas vecāki par 4 gadiem.

Šogad par skatītāko ir kļuvusi spēle starp Latvijas un ASV valsts vienību, kuru tiešraidē kanālā TV3 kopā vēroja 38,5 % jeb 862,1 tūkstotis Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Par otro skatītāko ir kļuvusi Latvijas un Zviedrijas valsts vienības spēle, kuru kopā vēroja 38 % jeb 851,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Taču vidēji šo spēli noskatījās tikai 12,6 % jeb 281,6 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

 

Datums

Programma

Reitings
%

Reitings
'000

Share
%

Reach
%

Reach
'000

30.04.

Latvija – Kanāda

14,4

322,1

46,9

28,5

637,4

03.05.

Latvija – ASV

19,3

433,1

50,7

38,5

862,1

05.05.

Latvija – Slovēnija

15,7

350,4

47,2

31,0

694,0

07.05.

Latvija – Ukraina

13,6

304,4

43,4

31,7

709,3

09.05.

Latvija – Somija

16,5

369,0

41,1

36,8

824,4

10.05. Latvija – Zviedrija 12,6 281,6 36,9 38,0 851,6

 

Total / Average

15,3

342,8

44,4 64,4 1442,8

Vismaz vienu no Pasaules čempionāta hokejā Latvijas izlases spēlēm tiešraidē kanālā TV3 mājas apstākļos vēroja 64,4 % jeb 1 miljons 442,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Vidēji katru no šīm 6 spēlēm noskatījās 15,3 % jeb 342,8 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Kopā kanālos TV3 un 3+ vismaz vienu no 46 rādītajām spēlēm un to atkārtojumiem redzēja 79 % jeb 1 miljons 768,2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem, liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem tā brīža TV skatītājiem.

Reach % – kopējais sasniegtais raidījuma skatītāju skaits procentos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

Reach '000 – kopējais sasniegtais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kas vecāki par 4 gadiem.

 

Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs,
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50            
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības