TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2005. gada pavasarī radioklausītāju skaits turpina pieaugt

TNS BMF Radio auditoriju pētījums tika veikts no 2005. gada 7. februāra līdz 8.maijam. Šajā periodā radio dienasgrāmatas aizpildīja 2257 respondenti – Latvijas pastāvīgie iedzīvotāji vecumā no 12 līdz 74 gadiem.

Saskaņā ar pētījuma rezultātiem ziemas periodā vidēji 88 % Latvijas iedzīvotāju radio ir klausījušies vismaz vienu reizi nedēļā. Salīdzinot pētījuma periodu „ Pavasaris 2005” un „ Ziema 2004/2005” rezultātus, var secināt, ka pavasara periodā radioklausītāju skaits nav būtiski mainījies, salīdzinot ar ziemas periodu, bet ir būtiski lielāks, salīdzinot ar pagājušā gada pavasara periodu, kad kopējais klausītāju skaits bija 81 %.

Darba dienās radio ir klausījušies 86 % iedzīvotāju, bet brīvdienās – 70 % iedzīvotāju. Viens radioklausītājs klausījies radio vidēji 272 minūtes jeb 4 stundas un 32 minūtes dienā.

Latvijā kopumā, salīdzinot radiostaciju kopējo nedēļas auditoriju, visvairāk klausītāju ir Latvijas Radio 2 (34 %), Latvijas Radio 1 (23 %) un Radio SWH (21 %). Skat. 1. grafiku.

1. grafiks. Radiostaciju sarindojums pēc kopējās nedēļas auditorijas ( %) Latvijā 2005. g. pavasarī.


Saskaņā ar pētījuma rezultātiem pavasara periodā Rīgā vidēji 84 % iedzīvotāju radio ir klausījušies vismaz vienu reizi nedēļā. Salīdzinot pētījuma periodu “Pavasaris 2005” un “Ziema 2004/2005” rezultātus, var secināt, ka pavasara periodā radioklausītāju rīdzinieku skaits nav būtiski mainījies, salīdzinot ar ziemas periodu (80 %).

Darba dienās radio ir klausījušies 83 % rīdzinieku, bet brīvdienās – 62 % rīdzinieku. Viens radioklausītājs klausījies radio vidēji 260 minūtes jeb 4 stundas un 20 minūtes dienā.

Rīgā šajā periodā salīdzinot radiostaciju kopējo nedēļas auditoriju, visvairāk klausītāju ir Radio SWH+ (28 %), Radio MIX FM (20 %) un Radio SWH (20 %). Skat. 2. grafiku.

2. grafiks. Radiostaciju sarindojums pēc kopējās nedēļas auditorijas ( %) Rīgā 2005. g. pavasarī.


Aplūkojot, kā sadalās klausīšanās laiks, kas veltīts katrai no radiostacijām, Latvijā klausītākās ir nacionālās apraides stacijas Latvijas Radio 2 (27 %), Latvijas Radio 1 (12 %) un Radio SWH (8 %). Skat. 3. grafiku.

 

3. grafiks. Klausīšanās laika sadalījums Latvijā 2005. g. pavasarī.


Rīgā klausītākās ir Radio SWH+ (17 %), Latvijas Radio 2 (10 %) un Latvijas Radio 4 (9 %). Skat. 4. grafiku.

4. grafiks. Klausīšanās laika sadalījums Rīgā 2005. g. pavasarī.

Papildus informācijai:

Elīna Krūze
Tālrunis: 7096303
E-pasts: elina.kruze@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības