TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



2005. gada pirmie divi mēneši televīzijā

Ir pagājuši divi pilni šā gada pirmie mēneši un TNS BMF ir apkopojusi to televīzijas auditorijas rādītājus.

Nekādas būtiskas izmaiņas kanālu skatīšanās laika daļā (Share %) nav novērojamas. Kanāls LNT februārī, salīdzinot ar janvāri, ir zaudējis 1,1 % skatīšanās laika daļas, 1,2 % ir zaudējis kanāls LTV1, 0,5 % kanāls NTV Mir un pa 0,1 % kanāli PBK un TV5 Rīga. Skatīšanās laika daļas pieaugums februārī, salīdzinot ar janvāri, ir vērojams kanāliem TV3 un 3+, attiecīgi 2,7 % un 0,4 %, un pavisam neliels - 0,2 % pieaugums ir vērojams kanālam LTV7.

Janvārī viens Latvijas iedzīvotājs, kas vecāks par 4 gadiem, veltīja vidēji 229 minūtes dienā (AVT min) TV vērošanai, februārī vidēji 234 minūtes dienā (2004. gadā vidēji 210 minūtes). Savukārt viens TV skatītājs janvārī veltīja vidēji 308 minūtes dienā TV vērošanai, bet februārī 311 minūtes dienā (2004. gadā vidēji 290 minūtes), liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.

 

Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs,
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības