TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



TV kanālu auditorija 2004. gada maijā

TNS BMF ir apkopojusi TV kanālu auditorijas rādītājus 2004. gada maijā (03.05.2004–06.06.2004).

Programmu TOP 10

Kanāls Programma Reitings % Reitings '000 Share %
LTV1 49. Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Fināls 18,9 425,1 58,8
LTV1 49. Starptautiskais Eirovīzijas dziesmu konkurss. Pusfināls 18,8 424,1 51,5
TV3 Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija-Austrija 14,9 335,1 48,9
LTV1 Panorāma. Ziņas 13,7 308,8 34,0
TV3 Pasaules meistarsacīkstes hokejā. Latvija-Zviedrija 13,6 307,0 47,5
LTV1 Panorāma (Svētdienā) 13,2 298,1 30,4
LNT Rudens rozes 13,3 293,6 30,4
LNT Fabrikas Muzikālais teātris. Lielais fināla koncerts 12,0 269,6 34,9
LTV1 Ziņu dienests piedāvā... 11,7 264,6 31,0
LTV1 Panorāma. Mūsu cilvēks 11,4 256,6 27,2

Dati: TNS BMF, 2004. gada maijs (03.05.2004–06.06.2004)

Starp visiem kanāliem programmu TOP galvgalī ir LTV ar Starptautiskā Eirovīzijas dziesmu konkursa fināla un pusfināla tiešraidēm, kuras vēroja attiecīgi 18,9 % un 18,8 % Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Trešajā vietā ierindojas TV3 translētā Pasaules čempionāta hokejā spēle starp Latvijas un Austrijas valsts vienībām, kuru vēroja 14,9 % Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Kaut vienu no Pasaules čempionāta hokejā spēlēm aprīļa un maija mēnesī kanālā TV3 ir redzējuši 71,3 % jeb mazliet vairāk nekā 1 miljons 600 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. TOP astotajā vietā ir Fabrikas muzikālā teātra lielais fināla koncerts, kuru tiešraidē kanālā LNT vēroja vidēji gandrīz 270 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Šo koncertu kanālā LNT vai TV5 Rīga ir redzējusi mazliet vairāk nekā 4 daļa (25,8 %) Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem.

Maijs 2004

Līderpozīcijas starp TV kanāliem pēc TV skatīšanās laika daļas stabili saglabā kanāls LNT ar 23,4 %. Tam seko kanāls TV3 ar 16,8 % un kanāls LTV1 ar 12,7 %, liecina TNS BMF veiktā pētījuma dati.

Reitings % – vidējais raidījuma skatītāju skaits procentos
Reitings '000 – vidējais raidījuma skatītāju skaits tūkstošos
Share % – vidējais raidījuma skatītāju skaits attiecībā pret visiem TV skatītājiem

Kontaktinformācija:
Mārtiņš Traubergs,
TNS BMF
Tālrunis: 7096303
E-pasts: martins.traubergs@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības