TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Preses pētījuma rezultāti par 2004. gada pavasari

TNS BMF ir apkopojusi Nacionālā Mediju Pētījuma / Pavasaris 2004 rezultātus (26.01.2004 – 25.04.2004). Šajā pavasarī ar datorizētas tiešās intervijas (CAPI) palīdzību ir aptaujāti 1319 respondenti. Pētījuma rezultēti liecina, ka 97 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem ir lasījuši vismaz vienu no aptaujā iekļautajiem 257 preses izdevumiem.

2004. gada pavasarī viens Latvijas iedzīvotājs vidēji dienā ir izlasījis 0,7 dienas laikrakstus (skat. grafiku). Savukārt nedēļā viens iedzīvotājs ir lasījis vai caurskatījis vidēji 0,9 nedēļas avīzes, 1 laikrakstu pielikumu un 0,9 nedēļas žurnālus. Mēnesī tiek izlasīti 1,2 mēneša žurnāli, bet ceturkšņa laikā – 0,1 ceturkšņa žurnāls.

Izlasīto preses izdevumu numuru skaits vidēji vienam Latvijas iedzīvotājam vecumā no 15 līdz 74 gadiem

Latviešu tautības iedzīvotāju vidū 5 lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas 2004. gada pavasarī ir šādi:
1. Ieva
2. Privātā Dzīve
3. tv Diena
4. Diena
5. Latvijas Avīze

Citas tautības iedzīvotāju vidū 5 lasītākie preses izdevumi pēc viena numura vidējās auditorijas ir:
1. TV televizionnaja programma
2. TeleProgramma s djadjei Misei
3. Rīgas Santīms
4. Subbota
5. Vestji Segodna

Elīna Krūze
Tālrunis: 7096303
E-pasts: elina.kruze@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51 #52        
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības