TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada februāri

01.03.2004. TNS BMF apkopojusi februāra reklāmas tirgus rezultātus. Pēc tradicionālā apjomu krituma janvārī, kas seko gada nogales kāpumam, Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums februārī ir bijis Neto 3,3 milj. Ls (+24 % salīdzinot ar šā gada janvāri). Lielākais apgrozījuma pieaugums bijis TV, +26 % salīdzinot ar janvāri.

Februāris 2004

Pēc reklāmas apjoma latos, piecas lielākās nozares februārī – Izklaide, kultūra, atpūta; Kosmētika, higiēna; Medicīna; Pārtikas produkti; Mājsaimniecības preces.

Lielākie reklāmdevēji 2004. gada februārī, visos medijos kopā: 1. Procter & Gamble (arī janvārī 1. vietā), 2. Modern Times Group (janvārī – arī 8. vietā), 3. Unilever (janvārī – 3.vietā), 4. Studio Moderna (janvārī – 27.vietā), 5. Henkel (janvārī – 9.vietā).

Lielākie reklāmdevēji presē 2004. gada februārī: 1. Lattelekom ( janvārī – 3.vietā), 2. VP Market (janvārī – 4.vietā), 3. LNT (janvārī – 47.vietā), 4. Philip Morris (janvārī – 17.vietā), 5. Elcor (janvārī – 57.vietā).

Lielākie reklāmdevēji TV 2004. gada februārī: 1. Procter & Gamble (janvārī – arī 1.), 2. Modern Times Group (janvārī – 6.vietā), 3. Unilever (janvārī – arī 3.), 4. Studio Moderna (janvārī – 22.vietā), 5. Henkel (janvārī – arī 5.).

Lielākās produktu markas, visos medijos kopā 2004. gada februārī: 1.Viasat (janvārī – 3.), 2. Dormeo (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā), 3. Rimi (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā), 4. Maxima (janvārī – arī 5.).

Lielākās produktu markas presē 2004. gada februārī: 1. Lattelekom (janvārī – 14.), 2. Rimi (janvārī – 15.), 3. Maxima (janvārī – 7.), 4. One (janvārī – 3.), 5. LNT (janvārī – 53.).

Lielākās produktu markas TV 2004. gada februārī: 1. Viasat (janvārī – 3.), 2. Dormeo (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā), 3. Cafe Noir (janvārī – 7.), 4. Maxima (janvārī – 16.), 5. Rimi (janvārī – nebija 100 lielāko marku topā).
Februāris 2003

Salīdzinot ar pagājušā gada februāri, rekāmas apjoms pieaudzis par 12 %. Visvairāk tas pieaudzis TV (+30 %), tālāk seko žurnāli ar 21 % pieaugumu, radio ar 18 % pieaugumu un avīzes ar 5 % pieaugumu.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF , ADEX
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības