TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Apkopoti Latvijas reklāmas tirgus apjomi par 2004. gada martu

22.04.2004. TNS BMF apkopojusi marta reklāmas tirgus rezultātus. Reklāmas apjoma kāpums, kas aizsākās februārī, turpinās arī martā. Latvijas reklāmas tirgus apgrozījums martā ir bijis 3,98 milj. Ls (+15 % salīdzinot ar februāri). Lielākais apgrozījuma pieaugums bijis žurnāliem, +60 % salīdzinot ar februāri.

Marts 2004

Piecas lielākās (pēc reklāmas apjoma latos) nozares martā – Kosmētika, higiēna; Izklaide, kultūra, atpūta; Medicīna; Sakari, elektronika, datortehnika; Mājsaimniecības preces.

Lielākie reklāmdevēji martā, kopā: 1. Procter & Gamble (arī februārī 1. vietā), 2. Modern Times Group (arī februārī 2.vietā), 3. Colgate - Palmolive (februārī nebija lielāko reklāmdevēju vidū), 4. Vitabiotics (februārī – 6.vietā), 5. Unilever (februārī – 3.vietā).

Lielākie reklāmdevēji presē: 1. LNT (februārī – 3.vietā), 2. Modern Times Group (februārī – 10.vietā), 3. Scandinavian Tobacco (februārī – 42.vietā), 4. L’Oreal (februārī – 8.vietā), 5. Rimi (februārī – 6.vietā).

Lielākie reklāmdevēji TV: 1. Procter & Gamble (februārī – arī 1.), 2. Modern Times Group (februārī – 2.vietā), 3. Colgate - Palmolive (februārī nebija lielāko reklāmdevēju vidū), 4. Vitabiotics (februārī – 6.vietā), 5. Unilever (februārī – 3.vietā).

Lielākās produktu markas, kopā: 1.Viasat (februārī – 1.), 2. apvienotā LMT, Samsung, Nokia marka (februārī – 26.vietā), 3. LNT (februārī – 6.), 4. Colgate (februārī nebija lielāko marku vidū), 5. Samsung (februārī – 17.).

Lielākās produktu markas presē: 1. LNT (februārī – 5.), 2. TV3 (februārī – 93.), 3. Rimi (februārī – 3.), 4. La Los Angeles (februārī nebija lielāko marku vidū), 5. Stockmann (februārī nebija lielāko marku vidū).

Lielākās produktu markas TV: 1. Viasat (februārī – 1.), 2 apvienotā LMT, Samsung, Nokia marka (februārī – 25.), 3. Colgate (februārī – nebija lielāko marku vidū), 4. Head & Shoulders (februārī – 13.), 5. Samsung (februārī – 18.).

Marts 2003

Salīdzinot ar pagājušā gada martu, reklāmas apjoms pieaudzis par 15%. Visvairāk tas pieaudzis žurnāliem (+31%), tālāk seko TV ar 15% pieaugumu, avīzes ar 14% pieaugumu, radio ar 12% pieaugumu.

Kontaktinformācija:
Inese Vēvere,
TNS BMF , ADEX
Tālrunis: 7096303
E-pasts: inese.vevere@tns.lv


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā


Tavs Neredzamais Sabiedrotais
 
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7
#8 #9 #10 #11 #12 #13 #14
#15 #16 #17 #18 #19 #20 #21
#22 #23 #24 #25 #26 #27 #28
#29 #30 #31 #32 #33 #34 #35
#36 #37 #38 #39 #40 #41 #42
#43 #44 #45 #46 #47 #48 #49
#50 #51          
Meklēšana


TNS pasaulē

TNS Global
TNS Emor Igaunija
TNS LT Lietuva

 

 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības