TNS Latvia
                  Kronvalda bulvāris 3-2
                   Rīga, LV-1010, Latvija

  t +371 6709 6300
  f +371 6709 6314
  

LV
EN
Sākums
Mediju pētījumi
Mārketinga pētījumi
Sociālie pētījumi
Business Solutions

Par mums
Darbs TNS
Ziņu arhīvs
Terminu vārdnīca
Klientiem
 



Reklāmas tirgus aug par 9%

23.09.2002.Šī gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, reklāmas tirgus ir pieaudzis par 9 %, sasniedzot 17,9 milj. Ls neto apgrozījumu. Pie kam, tā kā pērn šajā laikā bija pašvaldību vēlēšanu kampaņa, bet šī gada Saeimas vēlēšanu kampaņa pirmajā pusgadā vēl tikai tikko sākās, reālais pieaugums citos sektoros ir vēl straujāks. Baltijas kontekstā Latvijas rādītājs ir pa vidu, jo Igaunijas reklāmas tirgus ir pieaudzis tikai par 6 %, savukārt Lietuva prognozē 10-15 % pieaugumu.

Lielākie pieaugumi vērojami interneta un žurnālu grupās, TV un avīzes augušas saskaņā ar vidējo tirgus tendenci. Radio reklāmu tirgū kopumā apjoms ir samazinājies, lai gan vairākām komerciālajām radio stacijām vērojams straujš pieaugums.

Reklāmdevēju topā pirmajā desmitā nav notikusi nozīmīga spēlētāju maiņa, Procter & Gamble atgriezies pirmajā vietā, pērnā gada līderi Colgate-Palmolive atstājot otro. Desmitniekā ir ienākusi Hansabanka.

Politiskās reklāmas kampaņa šogad aizsākusies diezgan vēlu un uz pirmā pusgada rezultātiem nav atstājusi jūtamu iespaidu. Toties septembrī tiek prognozēts vairāk kā 1 miljona Ls liels apgrozījums.

Dati par reklāmas tirgu ir apkopoti, izmantojot pašu mediju deklarētos neto ieņēmumus, kā arī TNS BMF neatkarīgo reklāmas monitoringu. Informāciju ir apstiprinājusi Reklāmas asociācijas Apvienotā nozares komiteja.

Pilna prezentācija no 23/09 Reval Hotel Latvija notikušās LRA preses konferences ir atrodama šeit.

23.09.2002


Skatīt saistītās ziņas | Citas ziņas arhīvā
 
© 2017 TNS Latvia
Autortiesības